Viser opslag med etiketten Patient. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Patient. Vis alle opslag

onsdag den 10. september 2014

Konfigurering af teori


I dag d. 10 september, har vi i gruppen diskuteret indbyrdes, hvad der er mest relevant at skrive med i vores blog, samt hvad der er vigtigst at undersøge og lægge fokus på i forhold til at opnå det fulde udbytte af vores videre dataindsamling.  Ydermere har vi talt om, hvordan vi vil forsøge at vinkle mødet med vores patient, samt de medvirkende fagpersoner, som vi vil interviewe i morgen.

I morgen har vi udover en aftale på afdelingen, en vejledningsaftale med vores vejleder Marion.


tirsdag den 2. september 2014

Start

Bloggen er oprettet, og vi har snakket med vores vejleder på skolen, Marion, og fået aftalt vores første vejledning i næste uge.

Vi har kontaktet vores kliniske vejleder, men idag uden held. Vi fik i telefonen af vide at hun er at kontakte i morgen, så vi prøver igen i morgen. Ydermere har vi sendt hende en mail, hvori linket til bloggen er vedhæftet.



Vi vil med vores kliniske vejleder aftale møde på afdelingen angående forskellige interviews, og høre hende om forskellige muligheder og begrænsninger i forhold til disse. Vi vil også rigtig gerne vide noget mere konkret om vores patient, samt hvilken eventuelt opfølgning og genoptræning der har været i forhold til patienten.

Idag har vi oprettet spørgsmål til interviews på afsnittet, og vi glæder os til at få aftalt noget konkret.