Viser opslag med etiketten Mindmap. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Mindmap. Vis alle opslag

onsdag den 10. september 2014

Konfigurering af teori


I dag d. 10 september, har vi i gruppen diskuteret indbyrdes, hvad der er mest relevant at skrive med i vores blog, samt hvad der er vigtigst at undersøge og lægge fokus på i forhold til at opnå det fulde udbytte af vores videre dataindsamling.  Ydermere har vi talt om, hvordan vi vil forsøge at vinkle mødet med vores patient, samt de medvirkende fagpersoner, som vi vil interviewe i morgen.

I morgen har vi udover en aftale på afdelingen, en vejledningsaftale med vores vejleder Marion.


onsdag den 3. september 2014

Mindmap

Vi har lavet et mindmap for egentlig at oprette et skelet til bloggen og samtidig have en idé af, hvad vi skal fokusere på. På denne måde kan vi se på det store hele, og herefter indsnævre os i den retning vi vil tage.


Der er et tilhørende link her, for at se selve præsentationen af vores brainstorm:

Vi har fået respons fra vores kliniske vejleder, og aftalt møde på afdelingen den 11/9-14, om eftermiddagen. Her vil vi interviewe en sygeplejerske, ergoterapeut og eventuelt en-to patienter.